Sunday 29 April 2007

Trent

Posto smo u petak zaglavili sklapajuci nas novi radni prostor u subotu smo se prilicno kasno uputili u grad, no bar nas je vreme posluzilo :)

Prvo da se pohvalim svojim novim radnim mestom, sada smo definitivno napakovali svaki centimetar ovog dela zida, ali bar mozemo oboje da radimo bez problema.

Posto smo, naravno, zakasnili u obilazak zamka i pecina, isli smo da prosetamo pored reke i kao sto cete videti izgleda bas lepo. Ovo se ja i moje "drugarice" patkice grejemo i uzivamo u pogledu na reku.









Reka je puna patkica i labudova, mada i nema previse prolaznika, bila je jedna grupica koja je pravila piknik, no oni su dosli svojim brodicem, usidrili se, pustili muziku i uzivali uz klopu na kopnu.

Mi smo se zaputili preko ovog pesackog mosta na drugu stranu, medjutim posto smo primetili kombic sa sladoledom to je prevagnulo, pa smo obilazak nastavili kroz neki parkic na prvobitnoj strani :)

I posle celog dana (popodneva :) setnje smo napokon stigli u neki pab na klopu. Posto smo se samouslikali ne mozete da vidite okolinu, no eto cisto da se zna da Filip sedi u kraljevskoj stolici, a ja u spravi za mucenje pored kralja :) Mesto je uradjeno simpaticno sa odvojenim 'celijama' za stolove i vecina stolova ima neke tematske stolice.




Posle toga smo resili da nase prepunjene stomake prosetamo do obliznjeg milna u kome je ziveo i radio George Green (1793-1841), bavio se matematikom, a ziveo od mlina. Neke stvari se ocito ne menjaju, nema 'leba od matematike :) Nazalost vec je krenulo da se smrkava, a ja nikako da savladam snimanje nocu, tako da slika nije ispala savrseno, no mesto izgleda lepo.

Danas smo resili da trckaramo uz nas kanal, tako da begam dok me motivacija ne popusti :)

No comments: