Friday 27 April 2007

Notingem Univerzitet

Evo prosetala sam se do svog potencijalnog fakulteta. Kampus izgleda fino, puno je studenata i koliko sam videla velik broj njih su stranci, tako da se cini da imaju dobro razvijenu podrsku za strane studente.
Ovaj niski, izduzen, objekat u prvom planu je kancelarija za podrsku stranim studentima, a u pozadini je toranj Trent zgrade. Ne znam da li sam pomenula da je to ime reke koja protice kroz Notingem. To je jedna od glavnih zgrada u kampusu i tu se nalazi centralna administracija. Druga je Portland zgrada u njoj su akademske kancelarije, studentska unija, centar za planiranje karijere i recepcija za dobrodoslicu :)

Evo odmah i da pridodam sliku jedne od kapija fakulteta, inace postoje 4 kapije, sa svake strane sveta po jedna :) posto je kampus poprilicno velik, zauzima oko 1km^2.

Ono sto me je opet odusevilo je to sto su sve zgrade niske, sem toranj zgrade u kojoj se nalaze elektrotehnicari, i sve je nekako sa ukusom rasporedjeno sa velikim zelenim oazama izmedju.









I naravno posto englezi ne bi nikako hteli da im se studenti premore od ucenja, ili da im to bude sve u zivotu, u okviru kampusa postoji sportski centar (bazen, tereni, fitnes centar i sale za razne kurseve koji se organizuju). Ovo je pogled na bazen.

Pored svega ovoga imaju jos gomilu sportskih grupa meni su naravno odmah zapali za oko planinari, orijentirci i aikidoke, mada mi i spelolozi i paraglajderi zvuce primamljivo :)

No comments: