Friday 15 June 2007

Mali dodatak

Evo dobila sam od Ljubice par slika koje je ona napravila kada smo bile u setnjici, pa rekoh samo da napravim mali dodatak.

Ovo je inace Ljubica, cisto da ne pomislite da sam pocela da ludim i da sam izmislila imaginarnog drugara :)
Ljubica i Bojan su se inace doselili u nasu zgradu, pa ima vec mesec i po dana, medjutim nikako da imamo lepo vreme za vikend, u Bojanovom i Filipovom slucaju samo vreme, da napravimo neki izlet zajedno, pa da se lepo uslikamo, no sada kada Ljubica ima novi aparat verujem da ce biti i vise slika :)

Evo i mene, mada sam se vesto sakrila u hladovinu, nije ni cudo kad je bila ubitacna vrucina 23C :D Ali evo danas opet pada kisa i ima oko 10ak stepeni.

I na kraju da pridodam Ljubicinu sliku jedne farmice u okolini. Inace super je to sto ovde postoje javne staze koje idu preko poljana, od kojih su neke i u privatnom vlasnistvu, tako da mozete da udjete i setate se pored konjica i sl.

No comments: