Friday 1 June 2007

Doslo je sunce i u nas kraj :)


Naravno ovde se suncane prilike ne propustaju, tako da smo se Ljubica i ja uputile u setnju po okolini u nadi da cemo uspeti da uslikamo nesto od lokalnog biljnog i zivotinjskog sveta.

Hm, mogu samo da kazem da smo videle veverice, zeceve i konje gore na livadama, no nista od lisica ovaj put. Ne mogu se bas pohvaliti da sam brza na okidacu :) tako da je najbolje sto sam postigla ova skrivena veverica, zekonje su bile prebrze za mene.


Posle toga smo u pokusaju spustanja ka kanalu greskom usetale/prosetale po jednom golf terenu, ali smo potom uspele da lociramo stazicu za setace i priblizimo se vodi.

Naleteli smo i na onu pticu sto je prosli put preletala preko kanala i za koju smo mislili da je cudna :) medjutim izgleda da je u pitanju caplja :) mada se ja zaista ne razumem u ptice. Verovatno je vrebala nesto ovako pre no sto smo je uznemirili.









Inace ne znam da li se secate pacije familije koju sam uslikala kada sam stigla ovamo. U svakom slucaju redovno ih vidjam i pratim njihov razvoj i sada su vec dostigli maminu velicinu, no jos se nisu odvojili od nje :)

Trenutno ovde cveta neko drvece i na sve strane lete 'mace' slicno nasim topolama (mozda i jesu :) tako da su neki delovi kanala prepuni istog. Bas sam se iznenadila da na delu gde ima najvise tog drveca ima i najvise ukotvljenih brodica, mada pretpostavljam da ne mogu previse da biraju, verovatno postoje odredjena mesta gde mogu da dobiju prikljucak za struju i vodu.

Da vidite tek sto su smesni kada povade sve i svasta napolje imaju i neke strikove koje zakace gore na brodic :) za sada su im isturene samo antene, no vikendom definitivno ne treba gladan setati pored njih posto imaju obicaj da raspale rostilj :)


I tako, sve sto je lepo kratko traje, poceli su da se navlace oblaci, mada mislim da ce ostati toplo i suvo sledecih dan-dva :)

No comments: