Friday 18 February 2011

Mdina

Mdina je stara prestonica Malte i mene mnogo podseca na dalmatinste gradove, jer su sve ulice bas uske, a zgrade su naravno sve kamene, ali to nije samo u Mdina-i :)

Cini mi se da je ovako van sezone savrseno za obilazak, jer nema gomile turista da se gurate po autobusu i uskim ulicama. Evo par slicica, obratite paznju da je cvece vec procvetalo, da ne pominjem pomorandze…
































Ono sto me je posebno odusevilo je kako obelezavaju granicu imanja, pa sada ko je lud nek preskace



I samo da naglasim da je Malta na moru i da sam stigla do istog. Temperatura mora je oko 15C, sto je vise nego britansko leti, tako da pretpostavljam da jedna devojka koju sam videla da se hrabro okupala mora biti turista iz severnih krajeva :)

No comments: