Sunday 27 April 2008

Uh, prodjose i te muke :)

Bas sam zapostavila ovo pisanje i ne samo to :( Prilicno su nas zatrpali na fakultetu pa se svaki slobodan minut koristi za spavanje :)

U svakom slucaju ja sam prezadovoljna stvarima koje sam uspela da napravim i eto moram malo da se hvalim (nisam uopste losa za jednog pocetnika :)

Snimila sam vam fimlmice mojih projekata tj. prvi bas i nije filmic traje poprilicno dok sam uspela da odigram tri nivoa, no dobro uvek je tu opcija za ubrzavanje :)

Prvi snimak je projekat koji sam radila u grupi sa jos troje ljudi, nazalost ni jedan programer medju njima, tako da se fizikalisanje svelo na mene i mucenje Filipa za objasnjenja, no bar dobro crtaju tako da su ipak dosta doprineli finalnom izgledu :)
Nazalost ovaj besplatan program za snimanje igara nema opciju za snimanje zvuka, a posto ja necu da im platim moracete da se zadovoljite i snimkom bez zvuka :) A i kvalitet je osrednji da fajl ne bi bio ogroman.

Ai, ovaj snimak je losiji nego sto se cinio, hm, cenzurisala sam ga a umesto toga cu da nakacim par slicica sa razlicitih nivoa :)










































Eh, pored tog projekta, koji je trajao oko 3 meseca, radilo se i na manjim slatkim stvarima kao sto je svima poznata 'Snake' igra, evo i snimka moje verzijice. Prilicno je primitivna no nema veze, meni je slatka :)



Inace nisam samo radila na igrama, no one su me najvise namucile, pogotovo prva sa katastrofalnom grupom, no nadam se da samo nisam imala srece :) Svi ostali projekti se uglavnom svode na neke matematike i proracune koji vam nista ne bi znacili, a i nisu slatki za predstavljanje kao ovo. Imam jos jedan kratak snimak mog prvog programa za crtanje (sad se setih da bih mogla da ga spojim sa onim efektima koje sam ranije pravila za slike). Malo jos da se pomucim i eto meni Paint-a :)



E sad kad je sve to dano-nocno programiranje proslo, jos samo da spremim i polozim cetiri ispita pocevsi od 12.maja i eto nas u Bg. da nas sunce ogreje :)

1 comment:

Anonymous said...

Jeli, a u cemu si ti ovo programirala?
...i koliko te je maltretirao, ovaj, podrzavao muz u svemu ovome?