Sunday 20 July 2008

Oxford

Prosle nedelje smo se napokon motorizovali, izbor je bio jasan :)









Tako da smo ovog vikenda imali priliku da ih isprobamo na putu do Oxforda. Zapravo smo isli tamo da se vidimo sa drugarima, no posto ja stalno zaboravljam da aparat sluzi i za slikanje ljudi, a ne samo zgrada, onda ups... No bar su zgrade tu :)

Oxford je fantastican, no posto smo sve vreme 'trtljali' i samo pratili druzinu, ja cu da preskocim objasnjenja sta je koja zgrada :) mada sam sigurna da se moze potraziti na internetu. Ovo je kula na koju smo se peli da osmotrimo Oxford, i zaista tek kada ste gore vidite kako je dobro ocuvan sa prelepom arhitekturom. Jedini problemcic sa ovom kulom je sto je otvoreni deo na vrhu prilicno uzak, sto se lose kombinuje sa prevelikim brojem turista. Kada bi mogao biti gore u vreme izlaska ili zalaska sunca kada se sve fasade presijavaju zuto-zlatnom bojom to bi definitivno bilo nesto za pamcenje, no mi smo bili zadovoljni i ovim za pocetak :)


































Koledzi su prelepi i besprekorno sredjeni, a baste su pravo cudo i jos uvek mi je fascinantno kako uspevaju da naprave takve oaze u sred grada. Iako grad ne deluje preveliko, mi smo za jedan dan uspeli da obidjemo samo delic, mada nam je mnogo znacilo sto smo imali nekoga ko zna sta da nam pokaze, jer smo onda mogli potpuno da se prepustimo i uzivamo, no Oxford je jedan od onih gradova u kojima iza svakog coska ima nesto zanimljivo da se vidi tako da gde god krenuli ne mozete da pogresite, samo je pitanje sta cete ostaviti za sledeci put :)

No comments: